29 Aralık 2009 Salı

i find your lack of faith disturbing


star wars dan zerre haz etmiyorum.(george lucasın da çok skindeydi!)ve ne acıdır ki ''star wars çok kült yae, sıradan izlyelim bi akşam'' demeyi çok seven bi çevrem var. uyumadan tamamını izleyebildiğim bi film olmadı daha. daha başında o yazı akmaya başladığında saat 10 dedin mi kapı kitlimi diye bi kez daha kontrol edip uyuyan bir annaneye dönüşüyorum. o kadar kovalamaç oluyor, uzay ortamında destanlar yazılıyor yeri geliyor dargınlar barışıyor yeri geliyor sevenler kavuşuyor hiç skimde olmuyor. çünkü uçan tekme yok. ulan 6 filmde bi kere bile uçan tekme atmaz mı kimse hasmına? bu çok rahatsız ediyor beni zira benim sinema zevkim böyle biraz. bi filmde uçan tekme, kovalamaç sahnesi bi de finalde iyi adamın sağlam bir dişiyi yalaması olacak.



bi de star warsdaki tipler bana itici geliyor. kesin sinsidir, yavşaktır, piçtir gibi. bi chewbacca var ortamda yiğit, mert kişi onun dışındakilerin alayının msninde kişisel iletisinde ''benim olan benimdir, deilse vaz geçmişimdir'' yazıyordur. misal luk sıkayvolkır sevdiceği ile görkemli bi kavgadan sonra ''no more mr. nice guy'' yazıyordur. öyle de tırt adamlar çünkü bunlar. misal tüm star wars kadrosu feysbukta arkadaşım olarak ekli olsa bi haftada bezerim. dünyanın en sikko videolarını QopTuM Yea diye paylaşırlar. uyuyan bebek, bi takım şeylere çok sinirlenen nihat genç, düşen adam, özlü söz videosuna boğarlar adamı. bi chewbacca girmez o işlere. video paylaşırsa da en fazla bergkampın newcastle uniteda attığı gol, haginin monacoya attığı golü falan paylaşır.

ortamda bi efendi adam o var işte. ama o da pek ön plana çıkmıyor, fazla gözükmüyor. keşke arka sıradakilerde en arkada otuzbir çeken kıllı ergen rolünde, kurtlar vadisinde polatın kayınçosu rolünde falan oynasa da daha sık görebilsem. renk katar çünkü chewbacca.

hatta istiyorum ki kanka olayım. telefona kıllı diye kaydedeyim (gerçi Ufuk Karakuş'u öyle kaydettim lan aha ha) adının manasını sorayım o da bana ''abi chewbacca cevval demek, tuttuğunu koparan demek ayrıca bizim oralarda bi nehir adı'' desin.

olabilecek şeyler gibi geliyor bunlar bana şuanda mümkün gibi. evet alkollüyüm ama içmemiş olsam da makul gelirdi sanırım. son olarak merhaba deniz diyorum ki blog işine sırf nefis bayanlara sarkmak için girdiğim belli olsun.





1 yorum:

  1. obi van kenobi de candır o da halden anlar gibi geliyor bana. bornozlu diye öyle geliyor ya da bilemedim ayrıca merhaba ay seks yu♥

    YanıtlaSil