11 Mayıs 2012 Cuma

Dev Ekmek: Zamanın İnsanı Olamamak

''yhaa ne biliyim yeaa ben bu zamanın insanı değilim galiba üffff yabancı hissediorum bu döneme'' diyen kız eskiden de var mıydı, nebleym 1930l arda falan da bilemiyorum. (yoktur iri bi ihtimalle ''yhaa öff yeeaa  30lara alışamadım ben bu devrin insanı deilim hem şapka devrimi olunca  şapka çok piyasa oldu aabi yeeaa herkeste var şimdi'' diyen)  ama sayesinde 2010 ve sonrası için en büyük ekmek kapısı kendini bu döneme ait hissedememek  

görselde de görüleceği gibi (görülmeyedebilir şimdi tam emin deilim görülmüosa aha link:  http://b1204.hizliresim.com/w/y/52psn.png  ) döneme ait olamama  hadisesi bi dişinin başına geliyorsa hayvanlar gibi anında onaylanır, yandaşlar bulur. diğer döneme ait olamayanları etafına mıknatıs gibi çeken bi olgudur döneme ait hissetmeyen dişi. şimdi durumu çok süper anlatamamışım gibi geldi zira gugıla ''döneme ait olamama'' yazında çıkan sonuçlar orgazm olamamak ve (ne alakaysa) 18 Mart Üniversitesi Kayıt Yenileme sayfası çıkıyor.

  bu arada çok dikkatli bünyeler hem bolt hem italik yaptığımı görüp ''ne gereği vardı amınakoym?'' diyeceklerdir.



şimdi olayı daha net açıklamak için tekar görsele dönecek olursak: 'bu döneme ait deilim sanki'' diyen dişiye (burada deniz oluyor bu dişinin adı) normalde bu cümleyi bir fikret bir akın kursa vereceğimiz tepki olan ''ahaha ne oldu lan ibne mi oldun ahaha'' yerine onaylama-ilgi karışımı bir tepki vermek en güzeli. bakınız orada erol adlı yiğidimiz nasıl da yalın bir şekilde vermiş ilgiyi. 


   onaylanan dönemin yabancısının anında coşup olayı 70lere getirmesi kaçınılmazdır. haa 70 olmaz 60 olur ama illa kunek bi dönem hipi bi dönem olur.   ceydanın melisin denizin  70lere bu aşırı ilgisi de en çok 70lerde yaşayıp da ekmeğini yiyemeyen ve şimdi 65 yaşında EuroD de Namlı Sucukları reklamları izleyen adamı üzüyordur.  ama yapacak bir şey yok Pink Floydu Bidılsı kafadan bi 15 sene sonra doğacak olmasına rağmen tam da melisi ceydayı anlatan ve ''yhaa bu şarkı tam beni anlatıyooooor'' diyecekleri şarkıları yaparken Uşak Atatürk Lisesinde matematik dersi veriyor olmasaymışsın günümüz yaşlısı... evet çok acı ama az seks ile geçen ömrünün tüm sorulusu sensin. 


     neyse tekrar örneğe dönelim dönemin yabancısının olayı 70lere getirmesinin ardından ekmeğiin peşindeki gencimiz yine çok yerinde bir hareketle dev bir melis mıknatısı olan ilişki geyiğine giriyor.  ve bunu da günümüz insanlığının ilişkiler konusundaki samimiyetsizliğinden şikayet ederek yapıyor. bravo çok yerinde bir hamle yine (evet döneme yabancı hissetmeyenler olarak hepimiz bayaa bayaaa orospu çocuğuyuz.) 

   ilişki geyiği dönemin yabancısına adeta kan yapıyor, can katıyor elbette. ve tam bir melis oalrak ''belden aşağı düşünen aşkı kirleten insanlar grubu''  diye adeta bir Sözcü Gazetesi gibi kime ve neye karşı olduğu tam olarak belli olmayan bir isyanda bulunuyor.  enteresandır sonunda üzünçlü sımayli koymamış o biraz şaşırtıyor. haa ''bazı şeylere isyan falan ediyorum'' kafasıyla da üzünçlü sımayli konmamış olabilir bilemiyorum.









o ara erol ''hah duyarsız insanlara da isyan etti şimdi ben de duyarsızlar yüzünden ne kadar acı çektiğimi söyleyebilirim'' diye düşünürken ikinci bir melis olaya girip tam da bitti sanıldığında dönem övmeciliği (tabi ki 60lar 70ler) tekrar canlandırıyor. deniz yine çok aşırı coşuyor. falan derken olaylar gelişiyor. iki yıl sonra 2010lar partide tekrar bir araya gelene kadar aynı döneme ait olmama geyiği elbette daha binlece kez dönecek erol da o zamana kadar gitar yazıldığı gitar kursudur, Model konseridir falan bi yerder ekmek yer de rahat eder sanırım








7 yorum:

  1. Gerçekten içimdeki yarayı ONdun sevgili sodomy sen güzel yaşa.

    YanıtlaSil
  2. olacak is degil bu arada sizi last fmde de ekledim uyum diye bir sey yokmus aramizda last fm oyle diyor en azindan :D ama bana dun gelen mesaj:

    yaa ben cok eskici bir insanim acikcasi. nasil desem bu donemde misafir gibi hissediyorum kendimi eski her seyiyle daha guzel daha hos simdi hayat bos bi amacimiz yok. bazen kafami kaldirdigimda gobek dekolteli gobegi de icine alan pantolonlar giyen puantiyeli gomlekler giyen kadinlar gormek istiyorum. permalari ucusan insanlar istiyorum..

    dedi bir tanidigim ayrica bunu kizlar daha cok yapiyor galiba. ozur dileyerek soyluyorum bunu ama yazinin tamamini okumaya vaktim yetmedi kusura bakmayin ama mukemmel bir tespit olmus. kolay gelsin :D

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim ben olsam ben de öyle ederim bana da oluyor oyle arada sonuna kadr okumak zor gelior bitakım şeyler

    YanıtlaSil
  5. erol, denizi sikebildi mi acaba ? kafama takıldı lan şimdi.

    YanıtlaSil
  6. explorer mı kullanıyon lan sen
    bu arada ben kafası güzel adsız. Ama ayığım. çünkü yarın iş var. Çünkü ben ayda 4.500 TL kazanıyorum

    YanıtlaSil