5 Temmuz 2012 Perşembe

hiç bir kızı etkilemeyecek filmler serisi no: 20




bi dönem böyle üç ve daha fazla sayıda çocuğun bir takım sebeplerden (artık ailesinin intikamını almak olur, köylerini kurtarmak olur....) ya da tamamen hiç bir sebep yokken ninjalığa, hayvanlığa heves etmesi konulu filmler vardı. bu film sebepsiz gaza gelip olaylara girilenlerden biri. 


 bi de bu filmlerdeki çocuklar yaşları toplamı maksimum 25 olacak şekilde oluyor. misal 11-9-5 yaşlarında olabiliyor, 12-8-5 olabiliyor. ama kimse de sığır gibi 23 yaşında bi adam ve 1er yaşlarında iki çocuktan oluşan üç ninja çocuk filmi yapmamış. niyetlenen olmuştur bence ama çevrelerinden biri uyarmıştır ''yapma evladım anan baban çok üzülür''demiştir.






 DİKKAT BUNDAN SONRASINDA YAZI TİPİ FALAN BİŞEYLER DEĞİŞECEKTİR. şimdi bilemiyorum belki daha büyük, daha koyu falan yazabilirim. arada böyle çılgınlıklar da yapmasam ömür geçmez meh meh meh
    
     


Samuel, Jeffrey ve Michael Douglas adlı üç çocuk her yaz dedeleri (ki o da Bay Miyagi) nin yanına gidip itlik hayvanlık öğrenmektedir. evet çocuklardan birinin adının Michael Douglas olması bana da biraz acaip geldi. neyse olabilir. neyse ki çocuğa direk Michael Douglas diye hitap edilmiyor filmde. zaten bacak kadar çocuğa kim neden ad-soyad şeklinde hitap etsin ne gereği var? gerçi Maykıl  hatta mayk bile demiyor çocuğa ibneler.  sanki çok sevimli olacakmış gibi Tam tam diye çağırıyorlar çocuğu. artık filmi yapan elemanlar kafalarında nasıl kurduysa olayı? diğer çocukların da lakapları var, (biri rocky diğeri de colt) ama onlar 90lı yıllar ortamında cool duruyor. günümüzde labradoru olan insanların köpekleri için tercih ettiği isimler bunlar ama o dönem başka şartlar varmış. 




   filmin şebeklik unsuru olan tam tam adlı en küçük kardeşi oynayan eleman (ki kendisi chad power adlı kişiymiş) daha sonra ne yapmış diye baktım IMDB den beklendiği gibi anası skilmiş bu filmden sonra. oysa Chad Power diye adı olan bi insan biraz daha tutunabilirdi sanki holivudda. 


 ya da bilemiyorum isim de bi yere kadar. Juan Pablo Pino da tam topçu adı ama büyük sıçış yaşandı.  tipe bakıyorum da şimdi böyle bi evladım olsa ben cebine eroyin koyup polise ihbar ederim. zerre de vicdanım sızlamaz.














 neyse işte bu elemanlar yine bir yaz dedelerinin yanına gelir. olaylar amerikada geçtiği için dede tabi ki yine hayırlı bişey öğretmez. evet burada olsa yazları dedelerinin namaz kılmayı öğretip paso STV izleterek kafasını skeceği cocuklar, dede japon (ya da çinli,artık her ne skimse...) ve olayların da amerikada geçiyor oluşu nedeniyle çok zorlu eğitimlerden geçip kafayla kalas kırmayı öğrenir.


   dedelerinin insanların ağzına tekme atmayı falan öğrettiği bu çocuklar da filmin bi yerinde gaza gelip (artık ne gereği varsa) çevrede huzursuzluk yaratan ve FBI ın başetmekte zorlandığı çete ile mücadeleye giriyor. 








okulda havuz problemleri çözen, çıkışta da gidip sığır gibi playstation oynayan çocuklardan yer yer 9 yaşındaki izleyici için  komik durumlara düşerek dayak yiyor hepsi de kot ceketli olan çete elemanları.   sonra o çete bitakım tipleri kaçırıyor,çocuklara ''bu işin peşini bırakın ananızı skeriz'' falan diyor.  bırakmıyorlar tabi gidip bir daha dövüyorlar falan... 




 off devam edemiycem amınakoym cidden çok ağır tırt film benim tırt sınırlarımı bile zorlayabildi. ama balkonda oturup kiraz mı yesem bu filmi mi izlesem diye düşününce filmi tercih ettim. oysa balkonu da hortum ile sulayıp serinletmiştim. hatalı bir karar olmuş diyebilirim. ama çok az ekşın ile geçen bir ömürde sıkça karşılaşılabilecek bir durum bu.




samuel ceksının oynayacağı denizaltı kaçıran ayılar ile ilgili bi film gelmediği sürece en tırt olarak kalabilir. ahahah yok lan öyle bişiy hemen sevinmeyin keriz gibi. haa tabi keşke olsa o ayrı. bence şahane film olurdu. neyse kısmet değilmiş.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder