22 Ocak 2013 Salı

DE GET BAYBURT

 evde yıllardır sürekli bi takım dekorasyon dergisidir IKEA kataloğudur eksik olmama durumu var. şu an da ikisi aynı sayı olmak üzere üç adet ıkea kataloğu var. bunun iki sebebi var; bir benim kafamda evde IKEA kataloğu olması medeniyet in ilk şartı. bilemiyorum kafamda öyle bi olay var yani benim. misal Türkiye Cumhuriyetini ben kurmuş olsam ve ''hedefimiz muhassır medeniyetler sevisesine erişmektir'' dediğimde biri ''ne gibi abi mesela ne yapalım?'' diye sorsa kafamda ilk canlanan ''işte fesi kaldıralım fes giymeyelim bi de herkesin evinde ıkea kataloğu olsun'' demek olur.

 ikinci sebebi de bi takım gıdalar falan yerken sehpanıhn üstüne koyup sehpanın masanın anasını skmemek için genelde ıkea kataloğu üzerine koyuyorum. kafam rahat oluyor.  ''dur masaya koymayım da tavanın altına bi dergi koyayım'' diyip gidip çizgi romanlarımın arasından Hellboy cildi getiren adamı zaten evden kovuyorum. daha sonra arayıp geliyorum falan dediğinde ''yok aga bi takım olaylarım var'' diye reddediyorum. gerçi ''bi takım olaylarım var' diyince karşıdaki insan mutlaka ''ne olayın var yeeaa? geliyorum ben'' falan diyebiliyor. o bakımdan en güzeli ''evde değilim dayıma gittim'' demek. o zaman anlayışla karşılanıyorum. çünkü insanların genel olarak birbirlerinin dayısına saygısı muazzam.








 evdeki bu dekorasyon dergilerinden mi gaza geliyorum bilmiyorum ama evde bi duvara gizli geçit yaptırmayı çok istiyorum. aklım çıkıyor tırt filmlerde kitaplık ardından açılan gizli geçit gördükçe. yaptığım çiçek gibi kuponum  Bucaspor-Konyaspor maçından yatmasa belki de bu gün evde ustalar duvar kırarken arkamdan  ''gizli geçit yaptıracakmış. nerede cins var bizi bulur amınakkoym'' diye söveceklerdi. ama işte ibne Bucaspor tüm hayallerimi yıktı. ''kupon geliyor beyleeeer meh meh meh'' diye gülerek son maçı izlerken hep kafamda kitaplıktan bi kitabı çekip duvarın ardındaki odaya kapıyı açmalı olaylar vardı. çok iri hayal kırıklığı yaşadım.

 bi de maçtan sonra evde bi takım adamlarla içerken bi ara tuvalete gidip döndüğümde ortamda ''bence dünyada en çok şarkı yapılan şehir istanbul abi'' geyiği dönüyordu ki iyice canım sıkıldı. ''kaliforniya da olabilir neticede hotel california var, kalifornikeyşın var hatta california über alles var ama o pank olduğu için sayılmaz'' diye gereksizce uzatıldı tartışma. 



  '' bayburt da olabilir. De Get Bayburt var şu an da bilemiyorum ama başka şarkılar da yapılmış olabilir bayburt ile ilgili'' diye düşünüdüm. bilinçaltım bana İzzet Altınmeşe düşündürüyorsa muhakkak bir sebebi vardır. yaşadığım hayal kırıklığı sandığımdan da büyüktü belki de bilemiyorum.



 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder