25 Ocak 2013 Cuma

BAMBİLİ


yılda ortalama 3-4 kere birkaç gün boyunca hayvanlar gibi başımın ağrıdığı bi dönem oluyor. çok acaip bi baş ağrısı ama. böyle apartmanda üst katta sabahları topuklu ayakkabı ile merdivenlerden  inen kız varmış gibi. bu çılgın baş ağrısı zamanlarında sanki kafamda bambinin annesinin öldüğü orman yangını gibi bişey var da ormandaki tüm hayvanlar yaldır yaldır koşuyor gibi oluyor. bilmiyorum kafamda öyle bişiy canlanıyor en azından. (hayal gücümü sikeyim)




sonra aslında hiç gereği yokken bambiye küfür ediyorum. ''daha da beter ol bambi. umarım keraneye düşersin'' diyorum.  acaip acaip şeyler canlanıyor kafamda. bambi türlü çileler çekiyor. çok zor günler geçiriyor. orhan gencebay filmi gibi. direk aklıma orhan gencebay geliyor çünkü orhan gencebayın hayvanlı filmi var. bir maymun ve bir köpekle ortak olduğu film var. maymun başlarda umursamaz gibi. orhan hastalanınca köpek kahroluyor maymun sağa sola bakmakla yetiniyor. ama daha sonra finalde orhan ölünce maymunun çok üzülüyor. o zaman anlıyoruz ''haaa aslında maymun da çok seviyormuş ama gösteremiyormuş sevgisini'' falan diyoruz. var öyle bi film. hatta CINE5 te veriyorlar arada. neyse orhan gencebay bambiyi bu bataktan kurtarıyor ama bir türlü huzur bulamıyorlar. çünkü mahalleli zalım, mahalleli densiz. bütün gün orhana ''oooo orhan almışsın ceylanı keyfin yerinde. o ceylanın keyfine biraz da biz bakalım meh meh meh'' falan diyorlar. orhan da dayanamıyor gerginlik çıkıyor bıçaklıyor mahalleden (tercihen bıyıklı) bir densizi ve mapuslarda çürüyor.... öyle olaylar geçiyor kafamdan başım ağrırken. 



,




genelde her hangi bir sıkıntı olduğunda direk aspirin alıyorum. herkese de aspirini övüyorum. ''ben aspirinden başka ilaç kullanmam aga en süperi aspirin herşeye iyi geliyor'' diye ısrarla övüyorum ne gereği varsa. anam babam olsa sahibi bu kadar övmem aspirini ama övüyorum işte. oysa tıp ortamından bir çok (iki) arkadaşım var. ve bu insanlar bana herhangi bir durumda ilaç övmeyi çok aşırı seven insanlar. tıp ortamından olunca dişçi de olsa (merhaba deniz  ♥) insan dinliyor tavsiyesini.  ben o olayı ömür boyu yaşayamayacağım. en fazla ''kombiyi zırt pırt açıp kapamayın o zaman daha çok yakar'' diyebilirim onu demek için de termodinamik bilmek gerçekten de çok şart değil gibi. sabah programında Melek Baykal da diyor onu. 



içinde çok miktarda J ve X harfi olan bi ilaç aldım bekliyorum şimdi başımın ağrısının geçmesini. trt de eskiden mikroplu bi çizgi film vardı. böyle kavruk, ankaragücü tararftarı tipli çapulcu mikroplar vücüda giriyor al yanaklı toroman genci hasta ediyor, sonra bi takım ilaçlar falan alınınca beyaz giyen akyuvarlar mikropların anasını skiyordu. onu düşünerek duruyorum. 

















1 yorum:

  1. BİZ ANKARAGÜÇLÜYÜZ BİRADERR.. ADAMIN AKLINI ALIRIZZ... SEN HİÇ ANKARA DÖNEERİ YEDİN Mİİ

    YanıtlaSil