21 Mart 2013 Perşembe

kamyona asılan zencinin olaylarla alakası yok





...''çıkınca eve gitme direkt bana gel çok ihtiyacım var'' diye mesaj gelince doğal olarak tabi ''direkt  ne amınakoym çok şükür bi direkman deil ama yine de çok pis ne saçma bi kız lan bu'' diye zerre düşünmeden yaldır yaldır koşarak gittim. kapıda karşıladı ''yhaa canım çok sağol sanaiye gidecektim yanlız gidemedim çok teşekkür ederim hemen geldiğin için'' dedi. hayatımda bu kadar iri bi ters köşe yememiştim lan. içimden ''keşke beni tüfekle vursalar'' diye geçirirken hiç bozmamaya çalışarak ''çok ihtiyacım var diyince acil bişiy oldugunu düşündüm tabi'' falana diye bişiyler geveledim. seks beklerken oto sanaiye gitmiş silecek değişirken çay içiyordum.

  diye başımdan geçen dev mağduriyeti anlatıyordum bir takım adamlarla içerken. ben bu olayı anlatırken karşımdaki ibneler resmen karışık çerezdeki kajuyu fıstığı ayıklama timi gibi çalışıyordu ara ara ''hıhı abi çok kötymüş evet'' falan diye dıravdan onaylamalar eşliğinde. adeta zebraya üşüşüp toynaklarına kadar kemiren zırtlanlar gibi. tabakta kalan leblebiyi de ''abi zebranın vitamini tırnağında zaten. zebra toynağı her derde deva'' der gibi övdüler. ''ouuw yanlız leblebi süpermiş leblebi megaymış'' diye.



  bir an için karışık kuruyemiş tabağında kalan leblebi ile zebradan geriye kalan toynak arasında bağlantı kurmak makul bişiy gibi geldi de şimdi oraya sırtlan fotosu koyunca falan ne biliiyim bi acayip oldum. ama neyse


  benim bu dev maduriyet anımın ardından eleman kendi maduriyet anısını girdi. zaten kıpır kıpır edişinden, ''anlatacağın bitsen de versem anıyı'' durunamayışından belliydi. şimdi kısaca özet geçmek gerekirse ola şöyle gelişiyor; eleman okulda bir kızı hayvanlar gibi kesiyor bi ortamda denk gelsem de yazsam diye kafada olmadık planlar yapıyor. bir gün evde içerken çerez olarak aldığı çitostan ''5 TL ÇİTOS PARA'' çıkıyor eleman da sevinçren aklını yitiriyor altı yaşına geri dönüyor (ki olabilir hangimiz eşantiyona beleşe hayır diyebliyoruz) bakkala bira almaya gittiğinde büyük bir coşkuyla elindeki 5 TL çitos parayı sallayarak çok heyecanlı bi şekilde hızlı hızlı konuşarak ''abi  bununla sigara alabilio muyuz? alıyoruz di mi? ben reklamlarda öyle gördüm çünkü o reklamdaki çocuk istedğini alıyordu'' derken o anda o çok hayvan kestiği kızın yanda durduğunu farkediyor. kızla göz göze geldiğinde elindeki çitos paranın adeta avucunu yaktığını falan söyledi ama inanmadım. neticede çitos paranın üstüne bibuçuk tele koyup kısa Lark alan adam hiç bana simgesel anlatmasın yok ''çitos para avucumu yaktı'' da kıl oldu tüy oldu diye. 



eve dönmek için arabaya bindiğimde arabanın içinin 4 saat öncekinden farksız olarak yine leş gibi sigara koktuğunu gördüm. amına koym bi de koku çıksın diye camları aralık bırakarak çıkmıştık. ''sanki biz yokken arabaya 20 cüce doluşup hızlı hızlı sigara içmiş gibi'' dedim. ''evet çok yerinde bir varsayım. cüce olması çok mantıklı zira o sayıda normal ebatta insan arabaya doluşamazdı çok doğru'' denmesini beklerken senin hayal gücünü sikeyim dendi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder