12 Nisan 2013 Cuma

hiç bir kızı etkilemeyecek filmler serisi no: 23



  bu da bi ara haftasonu öğlenleri show tv de paso verilen filmlerdendi sonra o işlere foks tv bakmaya başladı ama pazar öğleden sonra verilen film olmaya devam etti. haftasonu öğleden sonra verilen film zaten güzeldir aga kafadan öyle bi artısı var.    film porterın  (ki bu mel gibson oluyor) dayak yemesi, öldü diye bırakılması ama izleyicinin ''o ölse film biter'' diyeceği bir takım olaylarla açılıyor. sonra porter toparlıyor eski eşinin evine gidiyor. bu sahnede arzu eden ''abi ben demiştim o ölse film biter diye di mi? dedim ben abi yeaa dedim mi demedim mi? dedim'' diyip haklı çıktığı için gurur duyabiliyor.

   kadın haplanmış zati ölücek falan derken torbacı eleman geliyor onu dövüp ''tipini sikeyim'' diyerek piercinglerini falan sökerek bi takım bilgiler alıp elemandan aldıgı adreste başka adamları dövüyor. (burada zenci de dövüyor.) filmin sonuna kadar da az çok böyle gelişiyor olaylar. mel gibson bi ortama gelip bi takım adamları dövüyor, bi takım bilgiler alıyor onlardan aldıgı adrese gidip orada başka adamları dövüyor. o olaylar gelişirken kendi de güzel dayak yiyor tabi o ayrı.


 böyle adam döve döve filmin başında onu vurup beraber çaldkları parayı çalp karısını da hapçı eden (ki  bunu yapmasına gerçekten de hiç gerek yok safi kötülük olsun diye yapmş pezevenk) eski ortağına ulaşıyor. onu da dövüyor tabi ki. sonra da parasını almak için onun patronların dövüyor.





 onun patronunu dövüp onun bi üstündeki elemana, onu da dövüp onun bi üstüne çıkıyor. filmde sürekli bir ''abi ben 70bin dolarımı istiyorum''  'yok 70bin dolar için bu kadar uğraşa değer mi?'' falan muhabeti dönüyor neşeli, şakalı yerler onlar. ama 70bin dolar güzel para. şimdi dolara 1.78 desen 124600 TL yapar ki gayet güzel. zenci repçi klibi gibi üstü açık arabayla bikinili kızların göğsünden kokoyin yapmanı sağlayabilecek para ki benim kafamdaki ''çok para'' az çok böyle bişeye tekabül ediyor.

 bana böyle senaryo getirseler ben de kabul eder, ''hemen filmi yapalm melgibson oynasın, hain tipli bi lavuk oynasın, boxer cinsi bi köpek olsun bi de lucy liu oynasn'' derdim. iyi ki o dönem yapımcılar da öyle demiş de lucy liu koymuşlar oraya. lucy liunun en roket olduğu film olabilir.





 bu fotoyu ekledikten sonra çıkıp bira almaya gittim. yolda ''aslında 70bin dolarn tamamını üstü açık arabada kokoyine harcamasam, o paraya nalbur da açılabilir'' diye düşündüm. ama nalbur fikri saçma geldi. daha sağlam sermaye lazım o iş için. sonra çevremin hakkımda ''andaçın çok götü kalktı abi 70bin doları olunca tipini sktiğim'' dediğini düşündüm. böyle hayaller eşliğinde erkan tekele geldim.

  marketin kapısında yanyana gelen 4 kızın oluşturabileceği en ölümcül formasyon olan alkollü kız ve onun kendine zarar verecek bir şey yapmasını istemeyen arkadaşları vardı. ''yhaa cansunun bu halde o çocuğu aramasına izin vermeyin abi yhaa yoksa çok büyük bi felaket olur'' diyen kız çok ciddi oldugu için ''acaba cansu o çocuğu ararsa ne olacak lan?'' diye bi süre gerginlik yaşadım. yea bişey olacağından değil ama insan bi acaba diyor işte...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder