9 Ağustos 2012 Perşembe

aşağıda ethiopya bayrağı varken başlığa seksli bişey yazamadım




''yaa aslında var ya içiceksen absinth içicen abi başka içki hammallık gelior artık'' ile başlayan süreç bitmiyor tükenmiyordu. artık ne istiyorsa dünyanın tüm alkollü içecek üreticileri ''peki ezgicim yeter ki sen mutlu ol bu saatten sonra kapatıyoruz dükkanı sadece absinth içilsin biz de kalan viskiyi, birayı götümüze sokalım'' dese de mutlu mu olacaktı? o kadar insan eve bu işten ekmek götürüyor bi kere... neyse ki amaç absinth harici tüm içkileri kötülemek değil de sadece fantastiği övmekmiş. absinthi bitti, taşı övdü. o bitti  dünya tarihinde kimseye zerre hayrı olmamış, ispanyollar at sırtında gelince onları birleşik tek bir canlı sanıp aklı çıkmış keriz mayaların yaptığı bi içki  ''aslında mayaların çok acaip bi içkisi varmış'' diye övüldü. sanki kendine hayrı olmamış adamın yaptığı içki çok süper bişiy olacak? o bitii ''cansuyla kalırken bi kere bi şey attık abi onun kafası çok değişik bitmedi abi tribi bütün gece '' diye başlayan junkie anısı bitmek tükenmek bilmedi. 

   doğrudan ''hay senin geyiğini skeyim'' diyemeyeceğim kadar nefis bir bayan olduğu ve benim de çok büyük otomatikçi olduğum için ''heee vay anasını'' diyerek yarı şaşırma yarı onaylama ile dinler gibi yapıyordum. anlatılan anıya dair kafamda bir kaç olay net kalmış. o da çok ağır tırt ama neyse. şimdi kabaca özetlersek bu beybi kafalar çok güzelken karşısında kollarını dirseklerinden büküp alnına bastırmış çok sinirli bakan bi kadın görüyormuş. sonra bi bakıyor o sinirli kadın sandığı aslında vazoymuş. bu kadar...  tam anlaşılmamış olabilir o bakımdan olayları görsel olarak ifade edeceğim. kendimi ifade edebilecek kadar paint biliorum çünkü.




şimdi böyle anlatınca tam bir karaktersiz gibi sırf bunları anlatan minyon bir beybi diye çok sıkılmama rağmen otomatiğe alıp dinlemişim gibi olucak ama zaten yapacak başka bişiy de yoktu. o esnada mekanın terası otopark manzaralı olduğu için aşağıyı izlemek de çok sıkıcıydı. ya da eve gidip olimpiyat izlerken ''Ethiopya bayrağında niçin pentagram var lan acaba?'' diye düşünmek de hiç çekici gelmiyordu. o bakımdan ''olaki seks falan çıkar'' umuduyla hiç olmayacak asilikleri çılgınlıkları övmek nispeten makul bi hareket.







onaylarken bi süre daha otoparkı izledim. sonra ''acaba ömrümün ne kadar bir süresini bi köpeğe getirmesi için bişiy atar gibi yapıp aslında atmayıp eyleşerek geçirdim'' diye düşündüm. öncesini hiç saymadan sadece son bir buçuk senedir günde kafadan bi saat desem kafadan iki hafta falan yapıyor. ömrümün iki haftasını elimdeki topu uzağa atar gibi yapıp atmayıp, köpek tam bir keriz gibi o yöne doğru koştuğunda meh meh meh diye gülerek geçirmişim. şimdi düşününce ben köpekten daha kerizmişim gibi geldi. bilemiyorum neyse bitireyim burada da gidip uzmanların uyardığı gibi bol su içeyim.














6 yorum:

  1. çiçeli değil o çileli.yanlış (yalnış) olmuş.

    YanıtlaSil
  2. google da ÇİÇELİ yazıp arattiğinda bir adam çıkıyor. o kadar yani adam çıkıyor çok da garip bir olay yok. evet iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  3. DOSTUM SATANİST DEMİŞSİN AMA O BİR PAGAN SEMBOLÜ TAMAM MI

    YanıtlaSil
  4. artık hiç KARI resmi yok. seviyeli bir ilişkin olduğu yönündeki duyumlar doğru mu acaba?

    YanıtlaSil
  5. merhaba adsız (En son adsız) nereden duyumlar alıyorsunuz lan böyle? bi de herkes ADSIZ amınakoym kim ''kendine çok iyi davran canımss yhaa'' diyecegim dişi kim ''ya bi sktir git'' diyeceğim adam olduğu belli olmuyor o çok üzücü. bi de evet ÇİLELİ yazamamışım ÇİÇELİ yazmışım onu da bi hafta geç farkediyorum ama tabi ki düzeltmiyorum. düzeltsem en baştaki adsıza haksızlık olurdu

    YanıtlaSil
  6. ''seviyeli bir ilişkin'' hayırlı olsun kelbey... çiçeli yazmışsın ben de farkettim zaten eşşek olmak lazım farketmemek için ki sen farketmemişsin <3

    YanıtlaSil