23 Ağustos 2012 Perşembe

yine esnaflı

dükkana girdiğim gibi ''ooouw ne yaptın geldin mi memleketten yoktun ortada'' diye gülümseyerek karşıladı tekel bayii. demek ki kafasında ''bayramda güneye kaçan adam'' değil de düz memlekete gidip dayısını gören adamdım. olabilir doğrudur. gelip bira, çerez, kavun, neskuik falan alan bi insanım arada ''nası siktik feneri?'' muhabeti falan da yapıyorum ki kafasında iyice düz bi insan olduğum fikri oluşması doğaldır.





  henüz esnaf geyiğinin çok da dibine çekilmemiştim. işte ''bayramın kutlu olsun'' falan derken yalandan ilgili gibi ''abi sen de yoktum bi süredir'' dedim. ışık saçtı resmen. şimdi aşağıdaki bahsi geçen tekel bayii kişi değil zira ''abi bi resmini çekip altına hiç olmayacak şeyler yazacağım. paso tiri viri... çünkü çok garip ama esnaf muahabeti yazmama rağmen ola ki ekmek çıkar falan diye blog işine girdim üç senedir de pek (hiç) bi faydasını görmedim.'' demek istemedim.  o bakımdan aşağıdaki bilgisayardaki engin esnaf arşivimden bi tekel bayi. ESNAFLI  ve EMEKLİLİ adlı klasörlerim var...



 


   neyse işte eleman ışıldayıp yukarıdaki poza benzer bi şekilde durup bana baktı. ''yazlıktaydım ben'' dedi. oğlan tatile gittiği için gelmişti dükkana. oğlan dönünce de yazlığa geri dönecekti. yazlığa dönmek için yanıyordu. zerre şaşırmadım. daha nisan ortasında siyah atletini giyen adamsın amınakoym yazlığa gitmek için sen yanmayacaksın da ben mi yanacağım. buraya da tekel bayiisi olan siyah atletli bi emekli fotosu da koymak istemiyorum şimdi. arzu eden gözünde canlandırsın. (canlandırmasın)


 bi süre yazlığı övdü. ''çok serin'' dedi. güzelmiş dedim.  bi süre sessizlik oldu ''efil efil'' dedi. daha da coşkulu onaylayım da geyiği kessin diye ''şahaneymiş'' dedim.yine sessizlik oldu. yazlığı övmeyi çok istiyordu ama o anda ya kafasında bazı şeyler netleşmediği için ya da aslında çok da bi numarası olmadığı için tam övemiyordu. biraz durduktan sonra  ''bütün gün serin serin belgesel izliyorum'' dedi.

''cihan ünalın seslendirdiği ntv belgeselini izlemek için şehir dışına çıkmana gerçekten de hiç gerek yok'' diyebilmeyi çok isterdim. ama diyemedim. belli ki çok istiyordu o anda yazlığı övmeyi. zaten biramı almışım para üstünü vermiş esnaf geyiğinin uzatlamalarını oynuyoruz. gider ayak onu üzmenin ne alemi var?







  bi de çita ile cihan ünal ı bir araya getirmek de hiç olmayacak iş lan.. resimlerini alt alta koyunca bile bi acayip oldum. ama ntv yapmış. yapacak bir şey yok. yaz gelince bi çıldırıyor ntv çok heyecanlanıyor. ''naapalım lan doğalı bişey mi yapsak'' diye kendini yiyor. geçen sene bir ayıyı dağa bayıra salıp karşısına çıkan mahlukatı yakalayıp yemesi (  http://prfekt.blogspot.com/2011/06/dogada-tek-basna-evet-kameraman-da-bir.html )gibi daha acaip bişiy yapmışlardı. en azından bu sene daha sakin bi kafayla iş yapmışlar sevinilecek bişiy bu.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder