26 Haziran 2011 Pazar

doğada tek başına (evet kameraman da bir sincap)













NTV nin ''dağa bayıra bi adam salıp aç bırakalım ki tüm malukatın anasını sksin'' diyerek program hazırlatmasını çok takdir ediyorum. ntv eleman programda daha da hayvan olsun, blanka olsun, kuş, böcek hiç bir şeyi sağ bırakmasın diye çekim öncesi son 4 gün onu dükkanın önüne bağlayıp aç bırakıyor. (ayyy yazık...)

böylece eleman ormanlık alana düştüğü gibi hemen bi kertenkele yakalıyor. anında ağzına atıyor ''aıgghhhhhh'' diyip yutuyor, alkışlıyorum, karınca yalıyor içimden ''bravo serdar çok iyi yaptın'' diyorum. yüzerek karaya çıkıp hemen ateş yakıyor. üstündeki ıslak gömleği üşütmesin diye sılov moşın çıkarıp (çünkü vahşi doğada her şey sılov moşın çıkarılır. stv ekranında sıkça görülen yavaşça açan gül görüntüsü gibi) izleyiciye kaslarını sergiliyor (aynı şekilde ıslak olan bere kafada ama o çıkarılmıyor zira ıslak bere üşütmez ıslak gömlek üşütür) ''bunu hakettin delikanlı doya doya sergile kaslarını'' diye onaylıyorum.


ateş başında uyuyor. sabah sönmüş ateşin başında uyanıyor ve gözlerini açtığı gibi kameraya dönüp ''bu kelebek türü sadece İğneada ormanlarında yetişir, endemiktir'' diyerek bize bilgiler vermeye başlıyor. sonra o kelebeği de yiyor tabi. evet güne böyle başlayabilen biri. o ara kameraman ne yapıyor, bütün gece uyuyan bir adamı mı izliyor düşünmek istemiyorum. çok kötü lan. tüm gece uyumayıp sevdiceğini izleyen adeta bir hugh grant gibi. ( üfff uyanınca da gülümseyip günaydınssss diyordur. nerden girdim lan buraya amınakoym. )






çekim dışındaki zamanlarda hergün bakımı düzenli olarak yapılıyor Serdar Kılıçın. maması suyu veriliyor. her türlü aşısı eksiksiz yapılıyor. eve tüylerinin dökülmesinin önüne geçebilmek için düzenli olarak taranıyor. sabah akşam gezmeye çıkarılıyor. dışarıda gezerken yolda bulduğu bir şeyi ağzına attığında burnuna hafifçe vurup ''serdar bırak onu oğlum, bırak! aferin oğluma'' diye engelleniyor.

siz de bahçenize salıp her türlü mahlukatı yedirecek sevimli bir dost arıyorsanız ya da ailece pikniğe gittiğinizde doğal ortamdaki kertenkelenin, böceğin soyunu kurutup eyleşmek niyetindeyseniz NTV den Serdar Kılıçın yavrularından birini alabilirsiniz. fakat unutmayın bu canlıların bakımı emek ve sevgi ister. onlardan öğrenebileceğimiz o kadar çok şey var ki. unutmayın içinde kurt olan mantar, zehirli değildir.


son olarak bloga bu postu çevreci gibi hayvansever gibi mesajlar vermek için değil (sonuçta banane kertenkeleden kuştan. yesin hepsini ayı) sadece ata paint ile kaş çizmek için girdim. normal şartlar altında bunu yapsam kendimi biraz garip hissederdim. ama yapmassam da ölürdüm. bu yüzden önce ata endişeli kaş çizmek için uygun bir zemin yaratmam gerekti. tüm bunları da böyle açıklıyorum ki boş zamanlarında hayvanlara kaş-bıyık falan çizen bir adam olarak anılmayım. yoksa ben de farkındayım 27 yaşında sağlıklı bir insanın paint açıp bir ata kaş eklemesinin günümüz türkiyesinde çok da makul karşılanacak bir eylem olmadığının.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder