4 Ocak 2010 Pazartesi

hiç bir kızı etkilemeyecek filmler serisi no:6




Kafamdaki süper film olayına çok nefis bi örnek Tokyo Gore Police. süper bi filmde mutlaka bulunması gereken uçan tekme, kılıçlı bi takım olaylar, arabalı kovalamaç sahnesi, vuuu beybi denilebilecek bi bayan (ki Eihi Shiina oluyor burada kendisi. bakınız nasıl da beybi) var. ayrıca biraz Robocop, inceden Warhammer40K kafası (bayaa hatta. polisin adeptus arbites tadında olması, mutantların chaos şeysi gibi olması... var yani bayaa 40Kcılık yok deil), bi de japon elinden çıkma olması şahlandırıyor filmi adeta.


böyle gelecek gibi ama öyle çok da uzak olmayan bi gelecek gibi bi zamanda japonyada panklık, serserilik almış yürümüştür. Ruka adlı kütür kütür bir genç kız Tokyo emniyetinde görevlidir. kılıçla falan adam öldürür. (buralar biraz robocop evet) babası da polistir ve Ruka küçükken öldürülmüştür, bu olayı unutamaz falan... böyle bi takım şeyler var Rukanın kafasında. filmdeki tüm adamlar çaktırmadan bi şekilde gtüne bakarken bunları düşünüyor yani Ruka kişi. burda japon sinema emekçisine hiç bi itirazım yok bakacak tabi. ben filmi durdura durdura baktım.




engineer denen kolu bacağı (hatta yukarıda da görüldüğü gibi ski) kesildiğinde silaha dönüşen bi acaip tipler var. bu mutantımsı elemanlar denk getirdiklerini kesmek, insanların içine bi şeyler sokmak gibi genel olarak huzur bozacak işlerle ilgileniyorlar. nası çıkmışlar piyasaya, uzaylılar mı nedir ne deildir oraları tam bilmiyorum. ben bakkala gitmiştim galiba o aralar gelince sordum ali de bilmiyorum dedi. üstelemedim ben de. ülkemizin aydınlık geleceğini temsil eden gencecik bir insana bi film için baskı yapacak deilim sonuçta.







film boyunca kesici delici aletler ile bi takım adamları madur eden bi takım olaylar olur Rukanın da kolu falan kesilir. o da engineer olur mahlukat gibi olur. kolu kılıç olur. babasını öldürenin kendisini yetiştiren kişi olan ve çok sevdiği (film boyunca da en çok arkasından götüne bakan adam olan) Tokyo emniyetinde Kılıçlı Olaylar Masası şefi olduğunu öğrenir ve çok acaip şaşırır. gider fantastik bi mücadelein ardından onu da keser. filmin sonunda Ruka nın tipi bayaa kaymıştr ama intikamını almıştır.

bitişte more gore coming soon yazarak izleyiciye ''aaa devamı da gelicek galiba'' dedirtmeyi amaçlamış olsalarda bize ''ne kapatıyon olm sik gibi hemen, sonunda bişey yazdı çok acaip bişiydi belki'' dedirtmiştir.

8 yorum:

  1. bu film süper len her türlü absürtlük var ,tam komedi gore filmi bunu sevdiysen bi de ricki-oh a bi de şeye ,neydi o(konuşurcasına yazma efekti),kız yüzme takımı vs zombiler , hepsi capon hepsi dadlu.

    YanıtlaSil
  2. lan ben bu filmi sinemada seyrettim. üstelik uyuyakaldım. hatta uyumakla kalmamış üzerinize afiyet 1-2 defa osurmuşum.

    YanıtlaSil
  3. olm bu filme konu olarak bakacaksan siktiri çek de zaten öyle bişey de bekliyorsan uyumayı geç sıçsan normal ki osurmak az bile kalmış.ben ve benim gibi böyle gore sevdalısı arakadaşla baya bi taşak olmuştu .ultra sikici gore filmlerinden sonra adamı baya bi neşelendiriyor valla ...hatta bazen bunların türkçe altyazıları oluyor da onlara girmeyim,örneğin riki oh unki,filmi direk izlenebilir kılıyor burdan selamlarımı iletiyorum çevirmene :)

    YanıtlaSil
  4. bir de bana ''MUTLAKA İZLE SÜPER FİLM'' diye övüyordun öküz:)

    YanıtlaSil
  5. çümkü bakış açına göre süper film :D

    YanıtlaSil
  6. oha bu filmi sinemada FESTİVAL KAPSAMINDA izlemek zaten bambaşka bi olay osurmak makul karşılanabilir. ayrıca beni hiç anlamıyorsun deniz, ADAMLAR anlıyor sen anlamıyorsn o çok acı...

    YanıtlaSil
  7. ulan harbiden gece yarısı sonrası festival seyircisindeki müsamahayı anamdan babamdan görmedim ben. o kadar attık adamlar bana mısın demedi. bunu irdelemek lazım.

    bu arada gore iyi gore güzel, taksim kötü beyoğlu kötü be abim. sizi sevdim. pai. http://www.youtube.com/watch?v=i1WdbNS8-EQ

    YanıtlaSil
  8. ADAMLAR ile seksleş o zaman

    YanıtlaSil