26 Aralık 2009 Cumartesi

sağlıklı yaşamın kaynağı yoğurt


günün erken saatlerinde çok tenha olan biranede içmek çok nefis bi olay. yanlız olunmamalı ama o zaman sevdiceği gelin olmuş ferdi tayfur gibi oluyor bi yerden sonra hiç bi derdi tasası yokken darlanıyor insan. o bakımdan bi takım adamlar ile köşem biranesinde içiordum. (ya ne olacağıdı ) biri çok acaip bi şekilde alişana benzeyen 3 adet polis geldi kapalı mekanda sigara içildiğine dair ihbar almışlar kontrol edeceklermiş kıl, tüy... bi sorun mu var memur bey gibi çeviri kokan Cnbc-e den arak bi şekilde nedir ne deildir diye sordum (nedir ne deildir diye sormak ise gayet yerel, şahane bişiy kafan rahat en azından) polis kişi zaten bütün gün bi sürü işleri olduğunu (polis arabası ile gezmek) bi de sigara cezası peşinde koştuklarını, durduk yerde başlarına icad çıktığını falan söyledi. sizi de rahatsız ettik kusura bakmayın dedi. yok abi ne raatsızlığı dedim. tahminen iki dakika içinde memur bey den abi ye geçtim. elveda Niptuck merhaba Fıkralarla Türkiye. tıpkı zamları konu alan ve herkesin çılgınsal hareketlerle göbek attığı çok kötü bi olacak o kadar skecinin finalinde ''eee tabi bu zamlar oldukça vatandaş daha çoook lelelevolololo....'' diyerek skecin tırt mesajını dile getiren adam gibi ''ee tabi bu uygulamalar oldukça vatandaş daha çok madur olur'' dedi alişan tipli polis.


eve dönerken yoğurt alacaktım (yoğurt alıp eve giden bi insan olmama rağmen hala ''Mob47 süper yeeaa, Victims müper yeeaa'' diye bi ton pank grubunu övmem de garip biraz evet) yoğurdu aldım tam çıkarken kasadaki en fazla 16 yaşında olmasına rağmen alnında çok fena esnaf yazan çocuk ''abi bi dakka takvim hediyemiz var'' dedi. eşantiyona hayır diyemeyen bi insan olduğum için ekoke mekeke diye gülerek takvimi alıp eve gittim.


bi süre duvara yeni astığım Süzülmüş Kardeşler Süt ve Süt Ürünleri takvimine bakarak durdum o arada deniz arayıp ne yaptığımı sordu gün boyunca tüm insanlığın daha güzel günler görmesi için çalışmış ve çok yorulmuş gibi ''dinleniyorum biraz yorgunum'' dedim. gezelim görelim, memleketimizin çok acaip ortamları gibi isimli programlarda böyle 120 yaşındaki tiplere gidip ''dede sağlığını neye borçlusun, ne yiyorsun dede?'' diye sorduklarında bunayalı 45 sene olmuş dişsiz bi adamın ''yoğurt yiyorum ben çok güzel bişiy o'' cevabını vermesini düşündüm. bunu düşünürken gerçekten de yoruldum lan.


resim olaylarla alakasız gibi oldu ama iyi oldu , çok da güzel oldu.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder