8 Eylül 2010 Çarşamba

yine hüzün mevsimi gibi ama tam da deil gibi



hüzünsellik sezonu açılmış lan! hava inceden serinlediği gibi siyah, gri ya da mor hırkası ile başını öne eğerek yürüyen tipler dökülmüş sokaklara. sezon her sene daha da erkene alınıyor sanki. küresel ısınma etkisiyle olablir, (gerçi o da ters bi mantık lan, saçma olur gibi) bilemiyorum.


şimdi ekmek uğruna duum gibi olsam iki gün sonra bişiy olur (iddaadan koyarım, askerlik kalkmış haberi çıkar, olur yani bişeyler... mümkündür) aşırı bi coşum yaşarım. o zaman da duum ardından coşum çok şey olur. nebleym bi sılov ardından updıslı dupdıslı coşkusal şarkı sırasıyla giden serdar ortaç albüümü gibi hissederim. ki o da dünyanın en çirkin şeyi.

ya da vaz geçtim lan dünyanın en çirkin şeyi deil. dünyanın en çirkin şeyi ertesi sabah erken kalkıp işe gidecekken önceki gece bi takım adamlar ile içmek, adamların salonda kanepede uyuması, giyinip evden çıkacakken kanepedeki elemanın uyanır gibi olması, onunla göz göze gelmek... üfff yazarken bile tiksindim. sanki böyle çok skik bir adı olan ve üstüne bir de soyadı olmayan popçu (meriç, utkan, berke, vs) klibi gibi. bir günah gecesinin ardından, arka da nefis bayan yatarken gömleğini sılov moşın giyen popçu gibi.




bu arada gogula berke yazınca çıkan ilk arkadaşın da fotosu yukarıdadır. berke ismi konusundaki fikirlerimde google da benimle hemfikir.

bahsi geçen klip zaten başlı başına çirkin bişeyken giyinip çıkarken arkada yatan kişinin nefis bayan yerine sakallı göbekli bi adam olması ile bu çirkinlik iyice şahlanıyor.

bazen evde uyuyan adamlar giderken aynaya rujla hoşçakal yazacaklar diye aklım çıkıyor.

umarım insanlık tüm bunlardan gerekli dersi çıkarır. ya da çıkarmaz. zaten tüm insanlıkla bir meselem yok. sadece sabah uyanınca salonda gördüğüm manzara adamlar olmasın yerlerine daha bi nefis bayanlar olsun istiyorum. çok şey mi istiyorum amınakoym!

3 yorum:

  1. oğlum sana çok üzülüyorum lan ben, seni bir gün laleliye götürmeyen şerefsizdir:)

    YanıtlaSil
  2. he hacı seni bi rusa götüreceğim♥

    YanıtlaSil