14 Aralık 2010 Salı

hiç bir kızı etkilemeyecek filmler serisi no:9




bi süredir ''adamlar geldi içtik'', taksici bana sahte para çaktı'' ve benzeri şeyler yazmamışım buraya, zira çok acaip işler peşindeydim. (deildim) kuzey kore ve güney kore arasında tatsızlık çıkması beni yaraladı. çekik gözlülere karşı sempatim nedeniyle ama geçti. şimdi iyiym. çok da skimde deil çekik gözlüler artık. ne yapayım lan eşek kadar adamlar bir birlerine nükleer füze falan atacaklar ben mi ayıracağım. burada konuyla hiç alakası yokken ''merhaba sarışın ♥ '' demek istiyorum.

neyse sinemasever bünyeleri daha fazla bekletmek istemiyorum. gerçi bu başlıktaki diğer filmlerin bir çoğunda olduğu gibi bunu da tırt filmin adresi star da izleyebilirsiniz. burada bir kez daha ''merhaba sarışın ♥ '' diyorum zira TAM BİR İLGİLİYİM ♥

Mark Wahlberg ekmeğini uzay işlerinden çıkaran bir gençtir. (çok da genç deil ama. yani kafadan bi 30 var ama işte böyle misal ölse falan ortamda bi teyze ''vah vah pekd e gençmiş zaar'' der. öyle genç. )yine bir gün uzayda, her zamanki gibi işine gücüne bakarken (ki film 2029 da geçiyor. senarist arkadaşın kafada 19 sene sonra uzay ortamları sıradanlaşacak, fakirler hariç herkes uzaya gidecek) bi takım acaiplikler olur ve gemi bi gezegene düşer. mark hariç tüm mürettebat ölür. mark kendine geldiğinde çapulcu tipli bi takım insanların (paçavralar falan giyinmiş, sakallı makallı tipler işte. metalci gibi diyim kafada daha net bi şekil oluşsun) birşeylerden kaçtığını görür. kaçtıkları ata binmiş maymunlardır. mark şebeğin,gorilin hüküm sürdüğü bir dünyaya geldiğini anlar ama hiç şaşırmaz. çünkü zaten uzaycılık sektöründe çalışmaktadır. her gün fantastiğin kralını görmektedir. bunları pek yadırgamaz.

burada fantastik ortam bulunca şımaran, dünyaya hükmeden maymunları falan görünce o ortamda bile efendiliğinden hiç taviz vermeyen atları da tebrik etmek gerekiyor. her yerde aynı şekil. ''vay efendim burası ayrı bi ortam, burası fantastik ben de ağa olayım paşa olayım'' demiyorlar. normal atlıklarına devam ediyorlar. aferin.

neyse maymunlar diğer insanlarla birlikte markı da yakalar. köle olarak götürür. o ortamın hipisi bi dişi maymun (üfff hem hipi hem şebek! gerçekten çok rezil) ''insanları serbest bırakalım, kölelik mölelik olmasın. maymunlara yakışmaz bunlar'' falan der. hipi maymun ortamın önde gelen bi maymununun (Kuruyemişçiler Odası Başkanı ) kızı olduğu için polis onu dövmez. (oooooooooo sosyal mesaj)

bu arada bi takım gıdalar almaya evden çıktığımda yüzüne rüzgar gelmesin diye geri geri yürüyen kız önümde düştü. bence çok güzel bişiydi bu. bana hayatta bazı şeyleri yapmanın yolunun asla geri dönmemek olduğunu gösterdi. ahaha şaka lan hiç bi mesaj çıkarmadım bu olaydan. götüne falan baktım kızın o kadar. neyse tekrar olaylara dönüyorum.


hipi maymun insanları köle olarak evine aldırır. inceden marka niyetlenir gibi falan. fakat mark da eşek olmadığı için hipişebeğe deil diğer insanların arasında kaşları biraz bitişik olsa da en gideri olan sarışına yazar.

bu arada filmde tek kaş olmasına rağmen gayet kükreyen bir bayan olan estella warrenin bir fotosunu da aşağıda şeyediyorum. zira artık acı bi şekilde kabullendiğim gibi blog adamdan geçilmiyor.






hipi maymuna uzun zamandır yazan general maymun marka ilk görüşte acaip uyuz olur. ( gerek tipi, gerek mimikleri gerekse tam bir orrospuçocuğu oluşu ile okanbayülgene çok bezediği için general maymundan da okan diye bahsedeceğim bundan sonra. zaten okan adını hiç sevmem) okan gereksiz bi agresiflik yapar, türlü şebekliklerle ortalığı dağıtır.

mark bi takım olaylar sonucu diğer insanlardan da kafalayabildiği kadarı ile (keriz olmadığı için sarışını da alır tabi) gemisine kaçar. o ara kaçarken hipi maymunu da yanına alır. okan ordusu ile bunları takip eder ama sudan geçemediği için yetişemez. o sudan geçememe hadisesi biraz acaip ama neyse.

mark uzay gemisine ulaşınca aracın motorlarını falan ateşler, maymunlar acaip korkar. çok şaşırır. tam olarak halıdan emel sayın çıkınca şaşırma gibi bi şaşırma yaşarlar. kafada daha rahat canlanması için aşağıdaki foto yardımcı olabilir.





neyse mark bunları affeder. gemisine binip kendi ortamına döner. filmin sonunda markın aracı kıllı bir inişten sonra (çünküğ mark astronot falan deil düpedüz öküzdür. bi buçuk saatlik filmde iki kez uzaysal aracın anasını skmiştir iniş yaparken) dünyaya ulaşır. bi bakar ki maymunlu ortamın geleceğine gelmiş... çok da büyük şaşırtmaç deil bence. son olarak bir kez daha ''merhaba sarışın ♥'' diyorum. (çok ilgiliyim!)

6 yorum:

  1. Ya hiçbir kızın ilgisini çekmeyecek filmler kategorisine almışsın da IMDb diyor ki:

    More at IMDbPro »
    Planet of the Apes (2001)
    119 min - Action | Adventure | Sci-Fi - 19 October 2001 (Turkey)
    5.5/10
    Users: (74,312 votes) 1,315 reviews | Critics: 196 reviews
    An astronaut lands on a planet inhabited by human-like apes, who rule the planet with an iron fist.

    Director: Tim Burton


    Tim Burton geçiyor. Olmadı. İzler bunu kızlar Tim Burton filmi diye.

    YanıtlaSil
  2. Ohoooo bir de Rock Star'daki çocuk oynuyor. Ohooooooo.

    YanıtlaSil
  3. nebleym lan hiç timbörtın filmi gibi durmuyodu. ben de madurum

    YanıtlaSil
  4. Hatta oha Helena Bonham Carter'ı bu filmde bile oynatmış, klişe timi gelmeden "Haha her filmde de karısıyla Johnny Depp'i oynatıyor haha." diyor ve kaçıyorum.

    YanıtlaSil
  5. o film gerçekçi değil zira hiç maymun götü göremedim.

    YanıtlaSil
  6. şu yaşıma kadar zerre hayrını görmedim timbörtün allah belanı versin

    YanıtlaSil