19 Ağustos 2011 Cuma

%80 UD, %10 SAÇ






çok acaip bi berber görüyorum eve giderken. böyle camları çok şekil saçlı adam fotoları ile kaplı. cristiano ronaldo, kıvanç tatlıtuğ fotoları falan. buraya kadar her şey normal. ama orda dev bir Coşkun Sabah fotosu var ki ona aklım çıkıyor.


önceleri her nasılsa sadece dev alkollü bi halde eve giderken görüyordum bu fotoyu. sabah uyanıp tüm gece telefondaki tüm gideri olan dişilere olmadık mesajlar yolladığımı görünce o kafayla gördüğüm coskunsabahlı berberin de gerçek olmayabileceğini düşünüyordum. 2000ler ile birlikte junkeelikten, sorunluluktan ekmek yeme çağı da geride kalmış olmasa her ortamda bunu anlatırdım hatta. ''aaabi halisünasyonlar görüyorum, coskun sabahlar görüyorum yhaaa. cokacaip kafalardayım. içmiycem abi bi süre'' diye prim kovalardım. ama o devirler geride kaldı artık. çok şükür genç kızlarımızın cankiye depresyonluya sempatisi geçti.






ayrıca var lan oyle bi foto gerçekten de. tabi neden var onu hiç anlamıyorum. 2011 yılında ''coskun sabah saçı istiyorum. ama tıpkısı olacak. aynısı olmayacaksa istemiyorum'' diyen adam mı var? varsa çok fena. böyle bir talebi olacak kimse yoksa berber mi sinsi? sadece merak uyandırmaya mı çalışıyor? ya da ''nasılsa bi gün zamanı gelecek Coskun Sabah da retro olacak, o zaman retro şeklim olur'' diye mi düşünüyor. çok küçük hesaplar bunlar.

bi de camı kaplayan o bahsi geçen fotoyu tam bulamadım. gugılda coşkun sabah yazıp aradım. ama %80 yukarıdaki gibi udlu (ya da ud demeyim de ud iskeleti, ud kılçığı gibi bişiy diyim) foto çıktı. gugıl çok da hatalı değil. benim için de Coşkun Sabah %80 ud, %10 saç %10 fotomaçta spor yazarlığı yaptığı günlerdir. (hakan ünsala küçük hakan demeyi en son bırakan spor yazarı o oldu. bir de yazarken de galatasarayı gassaray diye yazması vardı ki o kendi eşekliği mi gazete olarak fotomaçın eşekliği mi bilemedim şimdi.) yüzde bir ikilik bir oynama olabilir arada. ama hemen hemen böyle yani benim kafamda da.






saça daha bi yoğunlaşılmış foto için ''coşkun sabah saç'' diye arattım. çıkan fotolar yine aynı. yine udlu. yukarıdaki foto gibi. hatta bi kaç tanesinde coskun sabah bile yok! sadece ud fotosu var. sanki Coskun Sabah uda vekalet vermiş. ''benim bi işim var benim yerime sen bakıver udsi'' demiş gibi.







ben bunlar ile uğraşırken gugılın California Santa Clara daki merkez ofisinde ''efendim aşırı Coskun Sabah araması yapılmış ne gibi bir tutum sergilememizi istersiniz?'' diye bi panik ortaya çıkmış olabilir. belki gugılın müdürü çok gergin bi sesle ''on dakika içinde herkesi toplantı odasında görmek istiyorum, herkesi!'' de demiştir. desin yaa. heyecan oldu böyle düşününce.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder