18 Ağustos 2011 Perşembe

kongo






Football Manager 2011 oynarken görüp bi acaip bulduğum mevzuydu iki adet Kongo olması. daha da acaibi birinin Kongo Demokratik Cumhuriyeti, diğerinin sadece Kongo olması. The Congo koyar mı lan insan memleketin adını, dev yılanlı film adı gibi. şimdi IMDB den baktım varmış da böyle bi film. ama dev yılansızı. elmas falan mevzusu varmış. neyse neticede memlekete böyle isim vermek hiç olmayacak iş. ama zenci hiç düşünmeden yapıyor bunu.



sonra daha bi derin araştırma yaptım kongoyla ilgili. yani şimdi derin araştırma dediğim de gogula kongo yazmak. çıkan sonuçlar paso ajlık, iç savaş kuraklık gibi kara kıtanın ata sporları olan mevzularla ilgili. bunların dışında iki sonuç var, ikisi de (çok afedersiniz) zenci skiyle ilgili.




biri (ne alakaysa) yukarıdaki görsel ile verilen hürriyet haberi. ( http://www.hurriyet.com.tr/dunya/8784353.asp?gid=229&sz=69168 ) tabi ki her hürriyet haberi gibi ağır kolpa olma ihtimali yüksek ve okuyucu yorumları çıldıray bir haber. benim favori yorumlarım ''biraz küçülsün de mantar gibi çoğalmaktan kurtulun yamyam oğlu yamyamlar!'' ve ''Cemil Atahan "eyitim şart" diyorsun ama önce sen başla istersen.Eyitim değil eğitim denir.''


kongo ile ilgili çıkan diğer skli sonuç da aha bu: http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073 buradan da dünya sikboyu ortalamasını çıkarmayı kendine görev edinmiş bazı adamlar olduğunu ve bu adamların bunu bizimle paylaşmayı da kendine görev edindiğini görüyoruz. haa kötü mü yapmışlar? hayır. linkli paylaştığım arkadaşlarım ilk etapta kongoya nijeryaya bakıp çok üzülüp sonra kamboçyaya çine bakıp ''eheh meheh''diye dışarıdan bakan biri için sebepsizce bir mutluluk yaşadı. özgüven doldu bünyeler. şimdi itiraf edeyim ben de geçtim aynı süreçten. sağolsun kamboçya öz güven manyağı yaptı beni. şimdi gidip mega kupon yapabilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder