10 Şubat 2012 Cuma

betmenli 3





 F klayenin mucidi İhsan Yener ile Yeni Şafak gazetesinin yaptığı röportajı okuyordum.  çünkü çok canım sıkılıyordu ve gugıla daktilo kursu yazıp aratmıştım. çıkan tüm görseller arasından en çılgın gözüken buydu. İhsan Yener 84 yaşında olmasına rağmen ''teknoloji nerede ben oradaydım'' diyen bir insan. haa demese keşke tabi. çok iddaalı olmuş. sadece ''bayramlarda mesaj falan az samimi olduklarım mesaj atınca okuyabiliyorum'' dese de yeterliydi. yine bi takım teknolojilere alışmış yaşlı olarak görülürdü ama neyse belli ki orada bi gaza gelinmiş. canı sağolsun.

 arama sonucu çıkan diğer sonuçların alakasızlığı da olmasa hayattan hiç tad alamayacağım. neyse tek amacım betmenli fotoyu şeyetmekti zaten şidmi gidip Ömer Çelakıl ile hayatın şifreleri izleyebilirim






6 yorum:

  1. geçenlerde sana adsız diye yazan adam benim, ilk adsız hani. sonra yarrak kürek yazmıştım, sonra adam adama markaj bütün hikayeler. SİKİŞ İSTİYORUM SİKİŞ HİKAYESİ YAZ DİYEN ADAM. neyse
    hikaye komik, güzel. kafam yarrak gibi oldu, cigaralığa bi asıldım/(kubar aga, kovaaaaa) senin yazın .ok komik geldi. anca kafam güzelken komik olan bi adamsın ehehe.

    O DEĞİLDE KAFGM TAŞŞAK GİBİ OLDU. YARIN OKUYUP GÜLERİM AHAHAEEHE
    ANANIZI SİKERİM

    ANIONİMUS HESABIIII YEAAHH MAN TANER

    OHH YEAHHH

    SIKERLER DESU!!!111BİRBİRIONEq11

    YanıtlaSil
  2. ben terbiyeli adsızım,uyuşturucuda gözüm yok kafa benim olmadıça zımey zımey

    YanıtlaSil
  3. ben de işinde gücünde efendi adsızım. ama ilk adsız haklı HİÇ SEKSLİ OLAYLAR YOK KEŞKE OLSA

    YanıtlaSil
  4. anuna koyıyım ne içmişim lan ben dün, maymun olmuşum resmen
    peheyy, sağlam malmış harbiden.

    bu arada 3. adsız benimle aynı fikirde.

    "SEKSLİ ŞEYLER İSTİYORUZ HİKAYELERDE, HALI SAHA EKÜRİSİ İLE GEÇEN HİKAYE İSTEMİYORUZ"

    YanıtlaSil
  5. meraba ben NİHAL ADSIZ.

    YanıtlaSil
  6. Ben kimim bilmiyom, Arif'in Manchester'a attığı golü arıyordum

    YanıtlaSil