27 Şubat 2012 Pazartesi

betmenli 4









 bi takım gıdalar yemek amacıyla yürürken sıkıntılı bir kadın ile göz göze geldim. ileride yaman denyo olacağı hemen hemen garanti olan oğlunu üstündeki montumsu şeyi çıkarmaması yolunda ikna etmeye çalışırken ''denge, evladım çıkarma montunu bak abi de üstündekini çıkarmamış'' diyerek beni gösteriyordu. hiç tanımadığım bir çocuğa tam bir tedarikli gibi, örnek gibi gösterilince aklım çıktı. adeta  ''aman kalın giyineyim de üşütmeyeyim zira yaşlılıkta çıkar böyle şeyler sonra ilerde bi gün kitlenir kalırım'' diye düşünüyormuşum gibi. adeta  ev işlerini yaparken dikkat edilmesi gereken fiziksel hareketleri çok dikkatli izleyip uyguluyormuş gibi...











   bunu gidip ciddi ciddi konuşmak itiraz etmek istedim. ama ''yeeaa aslında benim üstümdeki de öyle çok kalın bişiy deil yani mont gibi deil yoksa ben de çıkarırdım montumu. hem ben panklar falan dinliorum yani asi bi yanım da var...'' diyemedim. sanki kadın bana inanmayacakmış gibi geldi. bana inanmassa üstümdeki hırka gibi ama deil gibi şeyi çıkarıp gösterebilirdim aslında. o da bakıp ''hmmm evet çok da kalın değilmiş aslında'' falan diyebilirdi. bilemiyorum elime ne geçerdi ama o an keşke olsaydı öyle şeyler o an istiyordum. şu anda öyle bi kaygım yok kafam rahat artık.


  bi de örnek gösterildiğim çocuğun da adını skeyim: Denge... allah kimseye fantastik isim koymakta ısrarlı ana baba vermesin. cidden büyük sıkıntı. denge ismi o çocuğu ömrü boyunca kısıtlayacak. radyo eksen gibi cnbc-e gibi olmak zorunda kalacak. belki amatör olarak tiyatro ile uğraşacak belki fotoğrafçılık peşinde koşacak. dışarıdan bakınca tam odunla dövülecek bir adam olacak. haa çok mal ise hiç bişey yapmayan evde fox tv dizisi izleyen dümdüz bir fantastik isimli olabilir tabi öyle bi ihtimal de var hep. ama asla bir rıza, bir seyit olamayacak. asla fotomaç okumayacak. iddaa kovalayamayacak, ''anasını skiym arsenalden yattı kupon'' diyemeyecek. dese de ''arsenal'' deil ''arsınıl'' diyecek. iyice pis duracak.


 bütün gün bunları düşünmekten akşam Ömer Çelakıl ile Hayatın Şifreleri izlerken kafamı tam olarak veremedim olaylara. acaba gerçekten de madonna dünyayı ele geçirmeye mi çalışıyordu? afrikada neden sürekli bi huzursuzluk hakimdi? çok da süper mevzular vardı. madonnanın dünyayı yönetme planları olduğuna ikna oldum ama zencili olayı izleyemedim.















3 yorum:

  1. paragraf basi da neyin nesi amk?? space bar la kac karakter bosluk birakiyosun?

    YanıtlaSil
  2. seninedebiyat hocanı ayrı ilkokulöğretmenini ayrı sikeyim <3

    YanıtlaSil
  3. sayın bederli endişeleriniz yersiz değil haklısınız. amınakoym bişey oluyor o ara bi bakıyorum boşluk yaldır yaldır gitmiş ben de ayarlayamıyorum tekrar. olay orda o yani.

    ayrıca sayın adsız keşke kalp etmeseymişsiniz.

    YanıtlaSil