11 Ağustos 2013 Pazar

KOYDUK MU?

 sabah balkonda oturmuş akşamdan kalma karışık çerezi yiyordun. o gece SKOL içmeme rağmen neden bilmiorum kajusu bol bir karışık çerezdi. 2013 yılının gizemli olaylarından biri de bu evet. normal şartlar altında SKOL ile yenen kajunun infilak etmesi gerek (kola-mentos gibi) ama etmemişti bir gece önce. sabah kalktığımda kuruyemişi balkonda masada duruyor bulunca da kahvaltı amacıyla kajularu ayıkladım. günün ilerleyen saatlerinde şam fıstıklarına dadanıp  en son yine acıktığımda leblebileri yiyerek beslenmeyi planlıyordum...beslenmemi sikeyim.




o sırada  lodos adlı erkek bir labrador (yukarıdaki fotoda diğerini koklayan eleman)  bende kalıyordu. çünkü ''aa bayramda burda mısın sen? gitmiyor musun bi yere, memlekete falan... haa tamam o zaman biz sana köpeği bıraksak bakar msın'' dendiğinde evet demiştim. lodos 9 aylık ve tez canlı olduğu için aşırı hareketli bi eleman. ''dur oğlum yapma oğlum'' dedikçe daha da manasız hareketler yaparak heyecanlanıyordu. hiç bişey yapmasa gelip karşımda çok dik bakarak furrrıp fırrrııp diye duvarı yalıyor. hiç anlam veremiyorum hareketlerine.  haa eylenceli adam o ayrı. balkonda ''aaha puşt seni kıllı seni meheheh'' diye anıra anıra gülerek onunla oynamaya başladım.  eleman daha da gaza geldi elimde tuttuğum fıstığa ulaşmak için havlayarak atlayıp zıplamaya başladı. ben de daha bi gaza geldim ''ahah yaraaamı alırsın ahahaha'' diye gülüyordum ki karşı binanın camından çok nefis bir beybi belirdi. (ama onun fotosu yok. ''amınakoym köpeğin foto var kızın yok skeyim senın yazacağın blogu ''diyenlere saygım sonsuz ben olsam derdim yani) böyle yeni uyanmış gibi saçı falan dağınık gözleri Benicio Del Toro giibi.  burada cidden çok özür dilerim. gerçekten ben de istemezdim o nefisbayanın fotosu yerine Benicio Del Toro fotosu şeyetmeyi ama yapacak birşey yok :((




  gözler böyle gibi. onun dısında sarışın dalgalı saçlı ve adam olmayanı. sakalı falan da yok. ya böyle tarif edince iyice pis oldu ama gerçekten de çok güzel kız lan.  bu pezevekten ''yeni uyanmış adam gözü'' konusunda bir dünya markası olmasaydı keşke ama olayı çok net anlatabiliyor işte.  neyse...


''rica etsem biraz sessiz olabilir misiniz'' dedi gayet kibar bir şekilde. beni sabah biri köpek sesleri eşliğinde ''ahaha zıpla lan hahah babayı alırsın'' diye ayı gibi gülerek uyandırsa küfür ederim. ama o nefis olduğu kadar nazikti de. bi süre sabit baktım. o ara köpek elimden fıstığı aldı yuttu. gelip tekrar elimi yaladı. ben hala sabit bakıyordum. kafamdan ''sizi rahatsız ettiysem çok özür dilerim'' demek geçiyordu ama ağzımı açtığımda sadece ''hav'' dedim! kız ya ''tamam'' olarak algıladı ya da zaten bir cevap beklemiyordu. içeri girdi. köpeğe baktım. yüzüme bakarak havladı. sanki ''abi az önce aynı boyleydin ya aha aha '' der gibi. çok acaip bir şekilde yaptığım köpek taklidini bana köpeğin taklit etmesi gibi. inception gibi ama değil. daha çok aynadan  berberin arkandan tuttuğu aynadan yansıyan ensene bakman gibi. bak o olur. inception falan çok iddialı oldu ama berber diyince makul oldu.






içeri geçtim. tüm gün ''neden o kızın suratına havladım lan ben?'' diye düşündüm. o esnada daha önceden planladığım gibi şam fıstıklarını da ayıklamaya başlamıştım.  bi süre ''maç başlayana kadar leblebiye de geçecerim heralde'' diye düşündüm ama sonra tekrar ''o kıza neden havladım?'' diye düşünmeye devam ettim. sonra maç başladı. ibo geldi. hamite küfür ede ede maçı izledik. drogbanın golünde hayvan gibi sevindik. aynı kızı yine rahatsız etmiştim. ''lütfen biraz daha sessiz olabilir misiniz?'' diye rica etti. bu sefer havlamayacaktım. sadece ''tamam'' dedim. ama o da ''ımım'' gibi bişey olarak çıktı. ne dediğimi anlayamamış gibi baktı. (yok bi de anlayacaktı amınakoym!) tekrar ettim ''rahatsızlık ettiysem özür dilerim''  kız içeri girdi. bu kez havlamadığım için gururluuydum. lodos geldi öten plastik kemiğini attım yakala oğlum dedim. sklemedi. olsun canı sağolsun. 

haa bi de KOYDUK MU?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder