4 Eylül 2013 Çarşamba

NİNJALIK:((








 çekyatta ayı gibi yatıp trtsporda   henüz yeni başlamış olan hamburg-  Braunschweig macını izliyordum. çok sıkılıyordum. odada canı en az benim kadar sıkıldığı amaçsız uçuşundan belli olan bir sinekle başbaşaydım. o an çok makul, gayet yapılabilir bi hareket gibi geldiği için   sineği havada makasla kesmek için üşenmeden çekyattan kalkıp gidip makası aldım. çünkü ben Jubei ile Samurai Shodown 2 yi bitirmiş adamım. (ukyoya iki raundda da pörfek çekerek)








bunu yapabilmem gerekir. bilen bilir sert oyundur Samurai Shodown 2. nakoruru, wan fu, genan falan sikör karakterlerdi huzur vermezlerdi insana. hele işi oyunun başlarında hakemlik yapmak ölmeyen elemana ''bravo abi kazandın'' ölene de ''sen kaybettin birader'' demek olan kuroko bi ara (sanırım 6. adamı dövdükten sonra) ne gereği avrsa gaza gelip ''ooo yamansın delikanlı gel dövüşelim'' falan diyor o eleman cidden aşırı sıkıntı bi tip. zor dövülüyor. bakınız aşağıda tam bir esnaf yancısı gibi ''tabi bu gezi olayları falan en çok sizin işleri etkiledi di mi abi'' gibilerden geyiğe girmeye çalışıyor.






sanırım sinek de çok sıkıldığı için daha da yakınımdan uçmaya başladı. evet haklıydım hayvanın canı benden daha çok sıkılıyordu. ''ne olacaksa olsun lan adam makasla beni havada keseblirse cidden klas hareket olur gider ayak heyecan katar ömrüme'' diye düşündü herhalde... ilk bir kaç denememden sonra gerçekten de yaklaştığım anlar oldu. bana birkaç deneme gibi gelen sürenin 45 dakika olduğunu maçın ilk yarısı bitince anladım. 45 dakika boyunca ''ne yapıyorum ben amınakoym ya'' diye düşünmemiş olmam da üzücü evet. devre arası denemelerime ara verdim. sinek de anlayışla karşıladı biraz uzakta uçmaya devam etti. ikinci yarı başında biraz maça baktım. Braunschweig adı zor okunan takımın bundesligadan banko düşmesi geleneğini sürdürecek gibi. Greuther Fürth gibi Karlsruhe gibi...



 ikinci yarı sinek tekrar bacağıma yüzüme falan konmaya başladı. ''hadi abi bitirelim şu işi'' der gibi. makasa uzandım bi yarım saat kadar daha denedim, olmadı. şimdi düşünüyorum da iyi ki olmamış amınakoym. evde kimse yokken havada makasla sinek kessem önce sevinçten aklımı çıldırırım. ama kimseye inandıramam, dev palavracı muamelesi görürdüm. ''dün makasla havada uçan sineği kestim'' dediğimde en basitinden ''he abi muhakkak oyle olmuştur'' der çevrem. iyice delirirdim. iyi oldu.

 sanırım sinek de hala ''dur biraz da şuraya konayım'' diyerek amaçsızca uçuyor.





2 yorum: