17 Ekim 2013 Perşembe

bayram coşkusu:((


  ''aga bi takım işlerim var gelsene iddaa yaparız sonra da köfte rakı yaparız'' önerisinin aşırı çekici geldiği çok sıkıldığım bir gündü. zira bayramda kırklarelideydim.  bu öneriyi kabul ettim. önce iddaa bayine gittik. bayii sahibi 50 li yaşlarındaki eleman ve onunla aynı yaşlardaki yancısından başka kimse yoktu. yancı el kol hareketleri ile destekli aşırı hırsla bişeyler anlatıyordu. bazen izah etme hareketi bazen de ''orada duracaksın'' şeysi gibi hareketler...

  kuponu doldururken yancının hırslı hırslı anlattığı olayın Doktor Mustafa Eraslan ile ilgili bir anısını olduğunu anladık. burada  bilgilendirmek adına şeyediyorum. Euro D Atv avrupa falan izleyen bir emmi ya da gece içerken olmadık tırtlıkta reklamlar izlemeyi seven bir kişi deilseniz  bu isme aşine olmayabilirsiniz. eleman bitkisel bi takım olayları ''bissssmmm'' diyip çay içerken az bilimselli şekilde överek pazarlayan bi kişi . bazen izleyiciler oluyor stüdyoda o çay içerken onaylıyorlar yer yer ağlıyorlar falan. değişik şeyler oluyor.


yancının iddialarına göre kendisi Mustafa Eraslan kişisi ile karşılaşıyor. ''bakar mısınız siz Doktor Mustafa Eraslan mısınız?'' diye soruyor, karşısındaki onu gülümseyerek onaylayınca (sanırım aşağıdaki fotodaki gibi gülümseyerek) da ardından da ''senin ben doktor kere ananı bacını sikeyim yalan konuşuyormuşsun öyle diyenler var. utanmıyor musun televizyona çıkmaya orospu çocuğu'' diye sitemini dile getiriyor. hhahaha o kadar da az inandım ki. banko sıkıyorsun yaşlı ama neyse





gerek bir şey anlatırken aşırı gaza gelişiyle, gerek iki dakikalık konuşmasında 23 kez küfür edişiyle olsun yancı bana benziyordu. hatta en çok da yancı oluşu benziyordu. resmen 20 küsür sene sonraki halimi görür gibi oldum. haa şeklen öyle olmaz tabi 2030 larda illa fantastikli bi şey olur onu giyeriz. alüminyum folyo giyilir mutlaka bi şekilde. ama onun dışında esnafa yancılık müessesesi baki kalır. 

arkadaşımla olabilecek en saçma maçlara bakarken dükkana bi kız geldi. kapıdaki kiralık ev ilanı için geldiğini evi görmek istediğini söyledi. evin sahibi olan iddaa bayiisi kişi bişey demeden yancı ''alt katta oğlu var o oturuyor. deli o. boğar sizi'' dedi. kızın tabi aklı çıktı. kız bayaa korkunca yancı ''meh meh meh şaka yaptım yok öyle bişiy deli deil o normal adam'' dedi. (densizliğe gel lan) ardından evi tarif etti. o esnada iddia bayiine kuponu verdim. dört maç basmıştım ve 1 e 96 küsür oranı vardı. yancı kuponumu inceledi. 'Bundan bana da bi 20 liralık at'' diye bayiye uzattı. kupon yatınca  ''o tipini sktiğim elemanına güvendim'' diye  bana söveceği o kadar belliydi ki. 


tüm bunları geride bırakıp köfteciye gittik. köfteci geldi memlekete ne zaman geldiğimi falan sordu samimi bir ortam oldu  ''dayın buradaydı kulaklarını çınlattık'' dedi. samimiyet tavan yaptı. mekan sahibi ile samimi müşteri şekli gibi ''meh meh meh ne dediniz abi'' diye sordum ''onun ben yeğen gibi götüne koyayım hiç arayıp sormuyor pezevenk dedi'' dedi... samimiyetin biraz tadı kaçmıştı. içerken zaman geçmişti. mekanda televizyonda Rumeli TV açıktı. 






kafadan bi saat boyunca ard arda Hyundai elektrikli testere reklamı döndü. ormanda giderken yolda karşısına çıkan kütüğü kesip kenara atan ardından yoluna devam eden adamı izleyip rakı içiyorduk. ya şimdi yaşlanınca ibnelik olsun diye ben de elbette ''eski bayramlar yok artık eski bayramlar şöyle süperdi böyle megaydı'' diye saatlerce kafa skicem tabi o ayrı ama cidden yapacağımız işi skeyim.  hiç bitmeyecek gibi duran testere reklamı bitti ve  RAMÇO SHOW  adlı bir program başladı. orta okuldan tanıdığım ramazan adlı arkadaşımın Rumeli TV de programı olduğunu görünce değişik hislere kapıldım.  program genel olarak ''tekirdağdan mehmet abime okuyorum bu şarkıyı'' diyip göbek atarak geçse de celebrity bir tanıdığım olması güzel lan


neyse rakımızı içtik evlere dağıldık ...  evet bayram coşkusu:(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder